Vinnare i fototävling Sydamerika
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Stort grattis Hampus!! Grymt foto!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
-
-
Fin bild! GrattisOm mitt inlägg går att tolka som *glatt* eller *oglatt* så är det alltid *glatt* jag menar.
Har jag missat en detalj eller glömt något väsentligt! Berätta gärna så blir jag kunnigare.Kommentar
-
Ops lite sent ute men grattis! Jag var en av de som röstade på din bild Har du ett konto här på forumet Hampus?
Ser inte att du varit här och "tackat" så jag misstänker att du inte har det. Tänkte bara fråga ifall det var din fina blåaktiga peacock bass? Vet att "Affeailen" här på forumet hade en sådan, undrade ifall du köpt den av honomBe careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
Ber om ursäkt för den sena ankomsten, hehe. Jag har ett konto och har haft det ett tag, men jag är tyvärr inte jätte aktiv här. Ska försöka ändra på det...
Tack allihop för gratulationerna och tackar 7h-Zoo för doppvärmaren!
Ops lite sent ute men grattis! Jag var en av de som röstade på din bild Har du ett konto här på forumet Hampus?
Ser inte att du varit här och "tackat" så jag misstänker att du inte har det. Tänkte bara fråga ifall det var din fina blåaktiga peacock bass? Vet att "Affeailen" här på forumet hade en sådan, undrade ifall du köpt den av honomKommentar
Kommentar