Ciklidbladet går till posten idag. 3-5 dagar i Sverige och någon dag till för andra länder. Alla som betalt medlemskap fram till nu bör vara med på adresslistorna. Eftersläntrare gör vi ett extrautskick vid behov innan CB2 kommer ut annars i samband med CB2
Ciklidbladet på väg
Kollaps
X
-
Ciklidbladet på väg
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetTaggar: Ingen -
Trevligt!! Detta ser vi fram emotBe careful when speaking. You create the world around you with your words. -
Verkar landa redan idag hos en delKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
PostNord kan man inte lita på!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
Skulle vilja tacka alla inblandade i ciklidbladet! Bra artiklar! Fina bilder! Och kul att ta med tidigare gamla artiklar! Det finns så mycket bra som skrivits tidigare och det var kul att se det på ciklidbladet. Det pratas ju än idag om vad som är bäst gällande vattenbyten till exempelBe careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
Igår fick jag tidningen, mycket bra nummer med intressanta reportage.
Davids "Uppstart av ett akvarium" var klockrent, har försökt förstå detta med Nitrifikationsförloppet när jag läst om det i andra skrifter och fackböcker men inte greppat allt helt, som David beskrev det var det tydligt och lättläst. KanonbraMvh ThomasKommentar
-
Igår fick jag tidningen, mycket bra nummer med intressanta reportage.
Davids "Uppstart av ett akvarium" var klockrent, har försökt förstå detta med Nitrifikationsförloppet när jag läst om det i andra skrifter och fackböcker men inte greppat allt helt, som David beskrev det var det tydligt och lättläst. KanonbraKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Skulle vilja tacka alla inblandade i ciklidbladet! Bra artiklar! Fina bilder! Och kul att ta med tidigare gamla artiklar! Det finns så mycket bra som skrivits tidigare och det var kul att se det på ciklidbladet. Det pratas ju än idag om vad som är bäst gällande vattenbyten till exempelKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar