Symphysodon aequifasciatus - Lago Cuipeua
Kollaps
X
-
Symphysodon aequifasciatus - Lago Cuipeua
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetTaggar: Ingen -
oj två av sammaKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
-
-
Riktigt fina. Har aldrig haft några diskus men jag har alltid tyckt de har ett självsäkert uttryck när de simmar omkring i sina kar, precis som om de skulle veta att de är snygga, vilket jag iaf tycker alla diskus är.Mvh ThomasKommentar
-
-
Jag har haft dem 1 år cirka och då var de unga. Säg att det är 2 år maxKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
De är väl sisådär 17cm höga.
Jag matar med
NLS, 2mm
Sera Discus granules
Vegetabiliska flingor
Tetra discus
frusen artemiaKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Kanonfina fiskar. Håller med JRB, bild 3 är makalöst bra. Miljön i akvariet ser också spännande ut trots att man inte ser så mycket.Kommentar
-
Kommentar
-
Hehe, blev ett annat akvarium bland bilderna, gissa vilken
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Det där ser ju för trevligt ut! Ungefär sådär siktade jag på när jag greja med vårt discus kar men kom inte i närheten.
På bilden där du tänt den blå lampan så smyger ett litet akvarie i nedre högra hörnet sig framåt, jag tror det är den bilden!Kommentar
-
Kommentar