Kan du inte sprida den på fejjan också
Akvariehelg med Ciklidstämma
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
min fb är halvdöd tar evigheter att ladda upp något. Undrar vad som är feletmvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
-
vilken bokningskod försökte du med?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
-
Det står att koden inte fungerar i det vanliga systemet utan bara i det lokala 8-17. Ring dem på måndag.Och så är det.
/JKommentar
-
Jag tror man måste boka via telefon eller mail.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Ska bli kul det här! Första stämman för min del!!Det är inte den starkaste av arterna som överlever, inte heller den mest intelligenta som överlever. Det är den som är mest anpassningsbar för förändring. / C.DarwinKommentar
-
Någon gång ska bli den förstaKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Jajjemän, välkommen!!
Vi blir närmare 80 pers så det ska bli kul att träffa allaKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
///David
-
Det är min sista ciklidstämma och jag kommer att lägga av akvariehobbyn!mvh Wilhelm
-
Kommentar
Kommentar