Det fungerar inte, får felmeddelande om att det är ogiltig fil. Kanske är känt redan?
Ladda upp bilder från iPad
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Från mobiler och plattor är det möjligen bättre med tapatalk. Stödet i vbulletin är dåligt på mobilerKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Har samma problem.. så synd att det inte funkar att lägga upp bilder med paddan/mobilen.
Önskar det gick att lösa utan att blanda in extern app, tror det kan bli mer bilder i forumet om det gick att lösa för idag tas många bilder med mobiler.----------------------------------
/PIAKommentar
-
Tapatalk är lösningen för mobiler. Vi har ett förslag på uppdatering av forumet, men det kostar 10 000 och vi går back fortfarande, dessutom vet vi inte om just bilder från mobil-plattor fungerar bättreKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Ok, får fundera på att starta upp appen igen.. gillade den inte då men det var ett tag sen----------------------------------
/PIAKommentar
-
Är det enklare på zoopet?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Jag lägger alltid upp bilderna via mobilen. Jag har inte taptalk. Däremot måste jag alltid gå via "gå till avancerad" för att det ska fungerKommentar
-
okKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
lite knöligt om jag skall vara ärlig men det kanske är en vanesak och kanske lättare att klicka och se på Ipaden----------------------------------
/PIAKommentar
Kommentar