Orm, kul att dom fortfarande vill handmatas - det tog ett litet tag att fa dom att lita pa mig vid matdags men nar dom val gjorde det sa var det bara att hugga pa. Mina sista 4 fran den kullen ar val uppemot 10-12cm jag har en kvar fran forrforra kullen som ar valdigt randig - ska bli interessant att se hur han kommer att se ut. Det blir nog inget av forra veckans kull for det bor nu 3 jack dempsey, 3 bla jack dempsey och 2 'Escondido' i sumpen nu.
Fredrik - det ar konstigt hur firrar har smak pa olika mat. Mina jaggor alskar mask - som spaghetti - det ar honan som kommer upp och tar det ur fingrarna och hanen hanger bakom och tar det som tappas. Dom gillar Aquadine flakes , tyvarr tilverkas dom inte sarskilt stora, jag kan fa dom att ata krill ibland daremot tar dom inte rakor. Guldfisk, guppy, zebraciklider och annan fisk gillar dom mycket tyvarr ar dom ganska krasna med mycket annan fryst mat.
Fredrik - det ar konstigt hur firrar har smak pa olika mat. Mina jaggor alskar mask - som spaghetti - det ar honan som kommer upp och tar det ur fingrarna och hanen hanger bakom och tar det som tappas. Dom gillar Aquadine flakes , tyvarr tilverkas dom inte sarskilt stora, jag kan fa dom att ata krill ibland daremot tar dom inte rakor. Guldfisk, guppy, zebraciklider och annan fisk gillar dom mycket tyvarr ar dom ganska krasna med mycket annan fryst mat.
Kommentar