Fiskrummet
Kollaps
X
-
-
Det är inte den starkaste av arterna som överlever, inte heller den mest intelligenta som överlever. Det är den som är mest anpassningsbar för förändring. / C.DarwinKommentar
-
Kommentar
-
Joel finns på Viktoria ciklider i Skandinavien på Facebook. Han har den sidan. Pär i Blekinge har jag bara telefon nummer till. Kontakta mig privat så kan jag fixa kontakt till digKommentar
-
Välfyllt! Ser bra ut :-) Lite synd i hörnet bland de stora karen att den ena ställningen blockar den andra något, vi har ett sådant hörn i vår lokal med. Men fördelen är ju mer akvarier och det är ju svårt att motstå...Kommentar
-
Ja, det är svårt! Får in trappstegen mellan, framförallt behöver jag det till det stora på höger sida! Motsatta hörnet provar jag med en formgjuten damm! Tänkte mig LED både i vattnet och kanske hängande över! Tänker mig också ljus sand så det lyser upp. Har två stora Eheim filter till filtreringen. Kanske även vattenflöde som pumpas upp och rinner tillbaka på något sätt.Det är inte den starkaste av arterna som överlever, inte heller den mest intelligenta som överlever. Det är den som är mest anpassningsbar för förändring. / C.DarwinKommentar
-
Fiskrummet
Ja, det blir 6 vildfångade Hästnosar tillsammans med Frontosorna. Kenth på Zoo Importen utanför Tyringe hörde av sig ikväll. Ska bli spännande att hämta dem i veckan!Det är inte den starkaste av arterna som överlever, inte heller den mest intelligenta som överlever. Det är den som är mest anpassningsbar för förändring. / C.DarwinKommentar
-
Kommentar
-
Snygga firrarKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Tack! Ja, jag gillar C. Frontosa! Så majestätiska i sin framtoning! Jag och brorsan hade 3 st. i ett hemlimmat 200 liters i mitten av 70-talet! De var tama. Vi klappade dem försiktigt vid matningarnaDet är inte den starkaste av arterna som överlever, inte heller den mest intelligenta som överlever. Det är den som är mest anpassningsbar för förändring. / C.DarwinKommentar
-
Kommentar
-
Jag tycker om lite av varje, ikväll installerat 6 Spathodus erythrodon Kalaya VF. Nyfiken även på Tropheus och Petrochromis. Där är 2 st. 540 till att hitta invånare till. Dammen funderar jag verkligen på. Kanske någon större Central- eller Sydamerikanare.Det är inte den starkaste av arterna som överlever, inte heller den mest intelligenta som överlever. Det är den som är mest anpassningsbar för förändring. / C.DarwinKommentar
-
-
Fiskrummet
Fiskrummet önskar en fröjdefull och fiskrik God Jul!Det är inte den starkaste av arterna som överlever, inte heller den mest intelligenta som överlever. Det är den som är mest anpassningsbar för förändring. / C.DarwinKommentar
-
Det är inte den starkaste av arterna som överlever, inte heller den mest intelligenta som överlever. Det är den som är mest anpassningsbar för förändring. / C.DarwinKommentar
Kommentar