....and so it has begun !!
Kollaps
X
-
-
Nej har bara haft Reds. Aldrig ägt någon annan Pettris. Reds och trewavasae ska väl var de lugnaste sägs det. Moshin är kanske för tuff som du säger. Hade inte Pär sina trewavasae med Moshin?Kommentar
-
Men jag har fått blandade kommentarer om just den blandningen !
Vilket är väldigt synd...skulle gärna ha den kombon.
Men jag känner det en smula ansvarslöst att "chansa och testa"..om treavasarna skulle få sätta livet till bara jag vill testa om det går. Jag har inte möjlighet att smälla upp en massa extrakar ifall jag märker att det inte funkar.Kommentar
-
Förstår din tanke. Tror inte Moshin slår ihjäl trewavasaen brukar vara så att den mindre dominanta arten inte trivs bara och inte färgar och leker. Tror de bara bråkar med sin egna art. Så är det med mina troffar där redsen går. De är 1+7 av troffarna och hanen kan vara jävligt tuff mot honorna men rör aldrig redsenKommentar
-
Förstår din tanke. Tror inte Moshin slår ihjäl trewavasaen brukar vara så att den mindre dominanta arten inte trivs bara och inte färgar och leker. Tror de bara bråkar med sin egna art. Så är det med mina troffar där redsen går. De är 1+7 av troffarna och hanen kan vara jävligt tuff mot honorna men rör aldrig redsenKommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Låter bra...tack för din input !
Vilken är fångstplatsen på dina macrognatus ?Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
-
Klart det håller. Finns inget säkrare en hemma byggen i epoxyKommentar
-
Kommentar
-
Eller hur !!
Mest för att det är mitt första plywoodbygge och att det är det största jag byggt.
Hade det varit glaskar så hade varit glasklart !!!
Sådana har jag byggt flertalet 960 och ett 1120.
Med plywood känns det som det skulle vara svårt att misslyckas, så vida det inte är första gång man håller i ett verktyg.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar