Den stora ljus tråden
Kollaps
X
-
-
Ja, de kan nog vara ena riktiga höjdare! Undrar hur varm en sådan blir, 50W är ganska mycket. Om jag vinner en postar jag här :-)Kommentar
-
Du kan få ta kort av den jag vinner!Om mitt inlägg går att tolka som *glatt* eller *oglatt* så är det alltid *glatt* jag menar.
Har jag missat en detalj eller glömt något väsentligt! Berätta gärna så blir jag kunnigare.Kommentar
-
Kommentar
-
Det där är en kul belysning! Där pratar vi dramatiskt ljus. Skarpa konstraster av ljus och dunkel.
Är det Uaru fiskar? :-)Kommentar
-
Kommentar
-
Hur stort är det! Ser enormt ut på filmen. Och snyggt med rörelserna i alger.
Inga växter... äter de upp dem?
Det mörka partiet under sanden, är det bara att ljuset inte når dit eller är det ett lager av något annat? (helkarsbilden)Om mitt inlägg går att tolka som *glatt* eller *oglatt* så är det alltid *glatt* jag menar.
Har jag missat en detalj eller glömt något väsentligt! Berätta gärna så blir jag kunnigare.Kommentar
-
Kommentar
-
Tack.
936 liter, 160x90 bottenplan
Inga växter. De är ytterst ovanliga i naturen så det känns äktare utan.
Mörkare delar är skuggorKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Dom blir inte så varma, även om den har lyst hela dagen så är det inga problem att ta i den. Under testkörningen hade jag mina liggandes på täckglasen o kund flytta runt dom utan att man bränner sej. Mille.DieselråttanKommentar
Kommentar