JAg har 6 discusar som är ca 8cm i ett 275l akvarium. Dom kommer altid fram till rutan från det håll man kommer i från för att tigga mat. I dag är det en v discusarna som bara är i ett hörn. Han är itne mobbad för han är en av dom dominantaste och i går kväll var han pigg. I förrgår gjorde jag ett vatten byte på ca 50% sam slamsög boten. I går kväll slamsög jag botten igen för jag tyckte att det låg så mmkt skit. Jag sög ut ca 5% av vattnet.
Jag ser ing a yttre sakdor och dom andra fiskarna är pigga. Discusarna går tillsammans med ett par fjärilsciklider, ett par av appisstogramma (kommer inte i håg namnet) 4 pansarmalar. några räckor och ansist rus. JAG är ganska så säker på att det itne är någon av dom andra fiskarna som har stressat min discusar. OM ni har något förslag på vad det kan vara elelr bara en chansning så e jag jätte glad.
mvh Therese
Jag ser ing a yttre sakdor och dom andra fiskarna är pigga. Discusarna går tillsammans med ett par fjärilsciklider, ett par av appisstogramma (kommer inte i håg namnet) 4 pansarmalar. några räckor och ansist rus. JAG är ganska så säker på att det itne är någon av dom andra fiskarna som har stressat min discusar. OM ni har något förslag på vad det kan vara elelr bara en chansning så e jag jätte glad.
mvh Therese
Kommentar