Varför fungerar inte kopplingen mellan forumet och artregistret längre? När man skriver namnet i forumet så blir det inte längre någon direktlänk till artregistret..
Koppling till artregister
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Det har inte gått at få till efter någon uppgradering för länge sedan. Det var en plugin som utvecklades, vilket jag verkligen gillade. Men nu har det inte gått att få igång den igenKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Okej va trist, gillade det jag också. Smidigt sätt att kunna se vilka fiskar folk la upp och bra reklam för artregister. Trist om folk är tvungna att googla! Då får man helt enkelt länka istället!Kommentar
-
-
-
-
Jo, men då klistrar du in länk och allt. Det är inte samma som autolinker som också la till en ikon och sökte i artregistret efter match.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Håller med, jag ska kolla med de som gjorde den och Christian om vi kan göra ett försök igen, sist var tidigt i våras, typ februariKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Den gjordes av Nasso, kommer ihåg de roliga diskussionerna när vi gjorde funktionen första gången, jag pressade på att försöka lite till trots att det verkade kört. :-)
Christian ska snacka med Nasso nu så får vi se om de lyckas fixa det igen. Det är en trasslig grej och den kommer inte överleva fler uppgraderingar eller problem.Senast redigerad av DaRe; 05 September 2016, 22:07.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Absolut!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar