Hej jag vill sälja 3 st. Moori som är ganska stora ca: 15-18 cm det är 2 st. hanar 1 hona. Pris 100:- för alla 3. Även 1 par Hinderi som är i samma storlek Pris 100:- paret. Jag har även Aulonocar Jacobfreigbergi dessa är mindre ca: 7-10 cm 100:- paret. Jag träffas på 0727034205 eller peter.j.sjogren@telia.com Med vänlig hälsning Peter
Malavi
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
Taggar: Ingen
-
Hej jag vill sälja 3 st. Cyrtocara Moori dem är ganska stora ca: 15-18cm det är 2 st. hanar 1 hona. Pris 100:- för alla 3. Även 1 par Hinderi som är i samma storlek Pris 100:- paret. Jag har även Aulonocar Jacobfreigbergi dessa är mindre ca: 7-10 cm 100:- paret. Jag träffas på 0727034205 eller peter.j.sjogren@telia.com Med vänlig hälsning Peter. Såhär var det tänkt att annonsen skulle se ut plus bilder men det gick snett. Med vänlig hälsning Peter. -
Kommentar
-
-
-
Hej det verkar svårsålt så jag sänker priset 50:- paret det finns 1 par hinderi och 4 par jacobfreibergi. Med vänlig hälsning. Peter.Kommentar
-
Hej!
Jag köper gärna resterande par, hinderi + Jacobfreigbergi för 50 kr paret. Kan komma och hämta när det passar.
MVH/
SaraKommentar
-
Kommentar