Styrelsens aktiviteter

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DaRe
    NCS Medlem
    • September 2009
    • 22830

Styrelsens aktiviteter

Jag ska försöka hålla denna lite uppdaterad på vad vi beslutar och gör i styrelsen och uppskattar givetvis input från er alla!

Vi i nya NCS styrelse vill passa på att berätta lite vad vi pysslat med den senaste tiden i föreningsarbetet. Vi tillträdde för ett par månader sedan och då det var en större förändring i styrelsen sammansättning har givetvis en hel del av aktiviteten gått åt att ta över från föregående styrelse. Det är behörigheter och papper som ska skickas in osv. Dock är vi väldigt glada över att kunna presentera denna slideshow över vad vi valt att fokusera på och genomfört fram till dags datum. Q2 = Andra kvartalet. :-)

Klicka gärna på länken, ni kan pausa om det går för fort:
    Google slideshow
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet
  • JRB
    NCS Medlem
    • January 2013
    • 274

Bra jobbat!
    Kul med så många nya medlemmar och jag gillar inläggen om vad man får, det behöver påminnas om ibland.
    Detta ÄR ju en fantastiskt bra förening!
    Välkomna ni alla nya!

Kommentar

• Wilhelm
      Användare
      • April 2002
      • 9122

Ser bra ut! Efter min svåra sjukdom håller jag tummarna att nya styrelsen lyckas!
      Bifogade filer
      mvh Wilhelm

"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"

www.linkopings-akvarieforening.net/
      Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
      www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

Kommentar

Arbetssätt...