Nu var det ett tag sedan det var någon uppdatering här. Det har inte stått helt stilla ändå Jag har gjort klart modulerna som ska i, eller klart och klart, dom är klara för målning. I helgen jobbade jag lite på bänken också som nu har fått första lagret med grundfärg. Skickar på med lite pics på modulerna
Efter flytten, nystarten
Kollaps
X
-
-
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Jäklar, imponerande. Vad väger de?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Jag har inte vägt dom här än men dom jag gjorde till den inbyggda burken vägde 21 och 26 kg. Dom är dock mycket större och har mer gods än dom här. Var rätt spännande och lyfta i dom i burken speciellt eftersom det är väldigt lätt att repa glaset om man inte är försiktig. Dom väger i vilket fall som helst mindre än vad riktiga stenar i den här storleken väger :-)👍 1Kommentar
-
-
Insidan/baksidan målar jag svart sen kör jag lager efter lager på utsidan för att få lite djup. Svårt som fan att få det riktigt bra tycker jag men sen med alger på så syns ju inte målningen ändå :-PKommentar
-
Fint som faan! om jag skulle försöka mig på att göra likadant!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Det tycker jag att du ska! Det är kul att bygga moduler själv, anpassade precis efter hur man vill ha det. Relativt billigt också, dessa tre kostade runt 1000:- att göra. Sen tillkommer iofs lite arbetstid men har man inget bättre för sig så.. :-)
Kommentar
-
Kommentar