Fattar inte varför texten hamnar hur som helst bland bilderna, blir ju helt obegripligt..
Efter flytten, nystarten
Kollaps
X
-
-
Filmade lite här hemma idag, blev ju kanske inte superbra med tanke på att det är dagsljus men så är det här i livet - allt blir inte bra helt enkelt
En film om hur det ser ut hos mig på akvariefronten för tillfället.Kommentar
-
Kul att få en inblick och särskilt när man får lite bakgrundssnack, då blir det mycket intressantare. Kanske följer jag exemplet en vacker dag...Kommentar
-
Tack, kul att det uppskattas! Jag har tänkt att lägga upp fler klipp senare där jag har tänkt att ta en burk i taget (dom som finns något intressant att prata om) där jag går in mer på tekniken osv.Kommentar
-
Kul att se film med dina bôrkar! När jag bodde i en lägenhet på 36kvm för 12 år sen hade jag fyra st burkar. 540, 375, 250, och 80 liter. Nu när vi bor i hus har jag tyvärr bara plats för ett akvarium, hehe! Vi får se, jag kanske kan erövra ett hörn i taget och ta över så småningom. Jag skulle uppskatta en film där du går in på detalj, absolut. Filtrering, inredning, moduler, bakgrund osv. Jag har iofs gjort det mesta på mitt kar redan, men det är ändå kul att se hur andra gjort. För framtida projekt om inte annat.
960 liter...snart!Kommentar
-
Kommentar
-
Tack, jag har gjort lite uppdateringar på den inbyggda burken; gjort om lite i inredningen, filtreringen och fixat med belysningen. Kommer en film om den vid något senare tillfälle.Kommentar
-
Här kommer en filmsnutt med lite info om min 840 L burk. Tyvärr ser belysningen ut som ett disco, jag filmar med I-pad genom en app som heter Aquarium cam vilken jag INTE rekommenderar haha
Kommentar
-
Min 840 L malawiburk med Labeotropheus Trewavasae mc/ob.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-