If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Tack, kul att det uppskattas! Jag har tänkt att lägga upp fler klipp senare där jag har tänkt att ta en burk i taget (dom som finns något intressant att prata om) där jag går in mer på tekniken osv.
Kul att se film med dina bôrkar! När jag bodde i en lägenhet på 36kvm för 12 år sen hade jag fyra st burkar. 540, 375, 250, och 80 liter. Nu när vi bor i hus har jag tyvärr bara plats för ett akvarium, hehe! Vi får se, jag kanske kan erövra ett hörn i taget och ta över så småningom. Jag skulle uppskatta en film där du går in på detalj, absolut. Filtrering, inredning, moduler, bakgrund osv. Jag har iofs gjort det mesta på mitt kar redan, men det är ändå kul att se hur andra gjort. För framtida projekt om inte annat.
Nu i helgen blev det klart, kanske finns någon fog som behöver målas en gång till och lite småpyssel som jag ska göra ikväll men i stort sett är det klart! Fisken är i till och med!
Tack, jag har gjort lite uppdateringar på den inbyggda burken; gjort om lite i inredningen, filtreringen och fixat med belysningen. Kommer en film om den vid något senare tillfälle.
Här kommer en filmsnutt med lite info om min 840 L burk. Tyvärr ser belysningen ut som ett disco, jag filmar med I-pad genom en app som heter Aquarium cam vilken jag INTE rekommenderar haha
Kommentar