Ciklidbladet
Kollaps
X
-
-
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Det tror jag inte, eller snarare, det är andra sociala medier som går upp. Forum är nog körda... Jag har inte fått gratisversionen av Tapatalk att funka på forumet förövrigt. Jag tror att det är nödvändigt att göra ett mobilanpassat forum (utan app) för att få igång det. Fast även det tror jag är kört. Ett akvaristiskt "facebook" med vettig sökfunktion...
Jag sitter och skriver och läser en hel del på bussen. Det är ju som gjort för att få ett levande forum när folk bär med sig mobiler hela tiden.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
Kommentar
-
Just precis. Det är bara vi åldringar som använder fejsboken numera. Ungdomarna har helt andra media. Men kvalitetsmässsigt håller den nedåtgående trenden i sig, tror jag. De nya media är ännu mera snuttifierande och kortlivade än fejan.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Man läser det som man tycker är intressant på Facebook övrigt hoppas lätt över,tyvärr är det på Facebook som det händer något även om det blir återupprepningar.Kommentar
-
Det tror jag inte, eller snarare, det är andra sociala medier som går upp. Forum är nog körda... Jag har inte fått gratisversionen av Tapatalk att funka på forumet förövrigt. Jag tror att det är nödvändigt att göra ett mobilanpassat forum (utan app) för att få igång det. Fast även det tror jag är kört. Ett akvaristiskt "facebook" med vettig sökfunktion...
Jag sitter och skriver och läser en hel del på bussen. Det är ju som gjort för att få ett levande forum när folk bär med sig mobiler hela tiden.
När det är 'för lätt' att göra inlägg/svar så uteblir kvaliten, jag tror forum kommer överleva väldigt länge. Om kvaliten på inläggen hålls hög kommer besökarna komma tillbaka.
nej, jag försöker inte ens läsa helt felstavade inlägg, dålig grammatik etc för att någon sitter på en liten handhållen enhet...
En utlänning som hjälpligt försöker göra sig förstådd och försöker hjälper jag gärna. Och man kan skilja skriften åtKommentar
-
Men jag håller med om att det är mer kvalitet när det gäller fisk och akvarie relaterade ämnen på forumet.Kommentar
-
Kan inte fatta att du tillåts skriva sån här skit men då jag av egen erfarenhet vet att hör man till den inre kretsen i föreningen så tillåts man helt klart skriva mer än "vanliga" medlemmar. Dina rader är inget mer än ett försök till ett personligt påhopp, men det biter inte så bra på mig då jag är van dina utlägg sen tidigare. Tror inte du ökar medlemsantalet på det här viset heller.
Hoppas jag slipper fler inlägg om mig på din sandlådenivå hädanefter. Just nu är du orsak till att nivån är högre i FB-gruppen än här i forumet, hoppas det blir tvärtom i framtiden.Kommentar
-
Jag försökte inte mästra och uttryckte mig klumpigt. Jag ber om ursäkt. Det jag försökte säga (men misslyckades med) är att vissa akvarister kommer vi inte få som medlemmar även om vi lyckas få föreningen mer åt deras håll. Vilken slags akvarieförening skulle du betala medlemskap i?Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Jag försökte inte mästra och uttryckte mig klumpigt. Jag ber om ursäkt. Det jag försökte säga (men misslyckades med) är att vissa akvarister kommer vi inte få som medlemmar även om vi lyckas få föreningen mer åt deras håll. Vilken slags akvarieförening skulle du betala medlemskap i?Kommentar
Kommentar