Malawi säljes

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Trafter
    Användare
    • October 2013
    • 345

Stockholm: Malawi säljes

Säljer olika Malawisorter:

9 Pseudotropheus sp. acei ngara, oklar fördelning men alltid någon som tuggar, Störst chans är väl 50/50 fördelning. Den största 7-8 cm, resten någon cm mindre.
    Pris: 250 :-

9 Labidochromis caeruleus , oklar fördelning då de precis börjar visa tecken på lek. Men störst chans är väl 50/50 fördelning. 5-6cm
    Pris: 200 :- SÅLDA

25 eller 26 st Pseudotropheus demasoni, kanske 50/50. En harmonisk grupp där jag inte tappat en enda fisk. Tuggar konstant 2-4 honor. 5-7cm
    Pris: 650 :- SÅLDA

6 Protomelas taeniolatus, hinderi /Red empress. 1 helutfärgad hane (väldigt vacker) + 2 semiutfärgade, sen finns en fisk som jag inte riktigt vet om den är hane eller hona. Så troligtvis 3+3. Leker och håller. Ca 10 cm.
    Pris: 350 :- SÅLDA

6 Aulonocara baenschi, 2+4. Största hanen på ca 9 cm. honor på ca 5 cm.
    Pris: 300 :-

Vill inte bryta artgrupperna, och det är PoK som gäller.

En del bilder:
    Hej! Robert heter jag och bor i Bromma två stenkast från både Akvarieleasing och Akvarielagret (jo ja tackar jag). Är som sagt nyinflyttad och hade varit på span på ett akvarie ett tag. Jag hade bestämt mig för att frångå standardmåtten och ville ha en balja med djupare mått. Sagt och gjort fick jag tag i ett akvarium med

Nytagen film:

Telefonnummer: 0736399274. Kan även PMa mig här. Kollas ofta. Fiskarna finns i bromma och skickas ej. Köpare tar med egen hink.

Det var nog allt! Hälsningar Robert
    Senast redigerad av Trafter; 24 February 2016, 22:16.
    1365 liter paludarium - 840 liter luft, 525 liter vatten
  • Trafter
    Användare
    • October 2013
    • 345

Uppdaterad
    1365 liter paludarium - 840 liter luft, 525 liter vatten

Kommentar

• Trafter
      Användare
      • October 2013
      • 345