3 nya rabattaffärer på gång

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Mrsonk
    Användare
    • December 2002
    • 233

    #16
    Bra jobbat
    Oscar Cederqvist
    -----------------

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Användare
      • April 2002
      • 4619

      #17
      Jag bara måste häva ur mig min frustration över de j...a idi....na på jordbruksverket.
      Som jag nämnde ovan är ett nytt lagförslag på gång och förra hösten ringde jag och satte upp NCS på deras sändlista. Inget hände förstås och jag fick bakvägen höra att ett antal föreningar kallats till ett möte om de nya lagarna. Efter mer än 50 tal telefonsamtal lyckades jag få tag i någon ansvarig och se till att vi också fick komma på mötet.
      Efter mötet skulle en remiss skickas ut till alla föreningar som skulle besvara dessa varefeter lagen beslutas.
      Nu har jag återigen bakvägen fått reda på att remissen redan skickats ut (inte till oss förstås) och snart skall besvaras. Jag har sedan skickat dom flera mail om detta utan att de ens bemödar sig om att svara - idag försökte jag ringa dom. Efter några försök kom jag fram TILL VÄXELN men de hittar inte någon som vet något om detta. Inte en enda av alla personer som sitter på rätt avdelning svarar och jag får till slut besked i växeln att det står att de de som jobbar på denna avdelning skall komma tillbaka efter 15.30. Ringer 15.33 och efter att ha kopplats fram och tillbaka mellan några som inte jobbar på rätt avdelning får jag beskedet att alla har gått för dagen!!!!!!!!!!!!!!!
      Man blir så j..la förb....d och det värsta är väl egentligen själva remissförslaget (även om jag inte sett det så vet jag ungefär vad det innehåller). Om den nya lagen genomförs så är det katastrof - återkommer om detta när jag fått remissen i min hand och vet exakt vad som står.
      Ciklidhälsningar
      Kjell

      Kommentar

      • Hasse_H
        Användare
        • April 2002
        • 1081

        #18
        Vi bävar inför vad som komma skall...om det nu är så illa som du antyder.
        /Hasse

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Användare
          • April 2002
          • 4619

          #19
          Imorgon (fredag) förmiddag lägger jag in en ny tråd som tar upp det nya lagförslaget med mina kommentater.
          Ciklidhälsningar
          Kjell

          Kommentar

          Arbetssätt...