Vi ses ikväll
Ciklidstämman 2016 i Oslo
Kollaps
X
-
-
japp! Drar iväg om en halvtimme!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Så var man hemma då. En riktigt trevlig stämma var det, med intressanta föredrag av för mig både nya och tidigare bekanta föredragshållare. (Inte behövde man gå omkring hungrig heller, god mat fick vi också.)
Ser redan fram emot att ses i Linköping nästa år.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Som årets "Aborre" håller jag med Mikael!
Oslo gjorde ett bra jobb, bara synd att inte fler hittade hit.
Bra föredragshållare och bra mat. Kaffe, glass och popcorn fanns gratis tillgängligt hela dygnet.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Grattis Wilhelm. Välförtjänt Sedan nu jobbade jag men likväl så tycker jag att en stämma borde ha minst ett Amazonas föredrag. Just my PointKommentar
-
Tycker jag med Kaj du är varmt välkommen att ha ett härligt långt med mycket bilder i Göteborg 2018 om du inte har ett i Linköping 2017----------------------------------
/PIAKommentar
-
Är Göteborg 2018 klart?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Grymt det blir lätt att ta över efter denna styrelse.
Skickat från min D5803 via TapatalkKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar