Måste akut bli av med mitt akvarium.... 160x70x60 och tillbehör!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • deathdealer
    Användare
    • August 2004
    • 1639

    Västra Götaland: Måste akut bli av med mitt akvarium.... 160x70x60 och tillbehör!

    Har ett fint akvarium (måttat) som innehåller en BTN-bakgrund + 4 moduler.
    Till akvariet följer 2 st ytterfilter Eheim, + ett helt nytt ytterfilter (oanvänt). Givetvis ramp, doppvärnare, cirkulationsfilter, ställning + div andra prylar..... som bio-bollar, foder mm.mm

    Jag sätter ett extremt lågt pris, bara för att det är lite omgående som jag behöver bli av med det!

    Pris: 3.900:- (ja det är sjukt bra pris).

    Finns att hämta i Borås

    Slå en signal på 0706-867600
    "- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
    "– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!
  • faltaren
    NCS Medlem
    • September 2006
    • 341

    #2
    Bilder...

    Kommentar

    • deathdealer
      Användare
      • August 2004
      • 1639

      #3
      ska hitta något :-) Bör finnas med här...skrattar...i någon tråd!!!
      "- Kritiker är som enucker i ett harem. De vet hur det går till, det ser det varenda dag, men kan det inte själva!""
      "– frustra laborat qui omnibus placere studet" - Förgäves arbetar de som vill tillfredställa alla!

      Kommentar

      • Mreque
        Användare
        • June 2011
        • 348

        #4
        Är det kvar och kan jag få en bild ? Kan hämta idag ifall det är som jag tror, 70 djupt.

        Kommentar

        • Mreque
          Användare
          • June 2011
          • 348

          #5
          Tack Stefan, Får försöka lugna mig tills det är tömt och redo för mig. Självklart har jag redan dömt ut en byrå på 160 som får lämna lägenheten i mån om ditt kar!

          Kommentar

          Arbetssätt...