Skicka fiskar lagligt
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Också min fråga men jag skall kolla upp det då jag haft en del konversation med dem angående ett transporttillstånd nyligen.Kommentar
-
I bilderna till denna annons finns mer info i ärendet. Kopia på det särskilda transporttillstånd säljaren fått från SJV.http://www.blocket.se/stockholm/Dire...e_41427586.htmKommentar
-
Japp nu är jag med det är ju bara ett tillstånd att packa på ett annat sätt än vad föreskrifterna säger det krävs fortfarande transportörstillstånd utöver detta. Även om man kör ut det självSenast redigerad av kaj.p; 16 July 2015, 15:46.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
-
Japp, nu har fiskarna kommit, beställde 6 glödbandskometplaty, 5 guldancistrus och 4 Xiphophorus clemenciae.
Paketet skickades i Måndags och jag hämtade ut vid 17 tiden idag från postutlämningsbutiken. 2 kg postpaket kostar 120 kr i frakt. paketet var klätt invändigt med frigolit+tidningspapper, fiskarna låg i 2 breathing bag påsar. (dvs påsar som släpper igenom luft men inte vatten). Fiskarna var pigga och jag mycket nöjd, kanske enda i Norrbotten med clemenicae....................,man kan ju vara nöjd med mindre......., kommer att köpa på detta sätt fler gånger om de rätta firrarna finns att få tag på....Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar