If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Att modulerna inte är plana eller hörnmodulerna i 90 grader får du nog leva med. Jag har 20 st och inte många av de som är raka. Man får fylla upp med silikon om springorna blir för stora.
//Peter
De är alltså inte slipade i bakkant alls, det var krokigt och vingt på alla håll och kanter medans en filtermodul satt som en smäck och var slipad. Aja får hem nya på tisdag, den ena modulen är monterad och fylld med filtermaterial och powerhead! Var nere hos en forumist och bokade två grupper troffar, den ena ska gå i 700:an och den andra i en 375 jag la vantarna på häromdagen! Ursäkta att det är dåligt med bilder men jag reder inte ut det ifrån telefonen haha!
Efter en uppstart med läckande kar så har jag tömt ur allt igen, silikonat om och nu fyllt på för test, passat på att handla ett 375 till under tiden.. Fått rapporter på att "mina" Moliros är igång och leker för fullt, inte lite taggad nu!
Karet har nu varit igång med fisk i i två veckor och det är relativt lugnt i karet, 2 fiskar strök med första veckan dock men det känns väl rätt milt på 60+ fiskar?
Kommentar