Citrinellus Lekpar, även ungdjur.

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Jimmyottosson
    Användare
    • February 2007
    • 124

    Kronoberg: Citrinellus Lekpar, även ungdjur.

    Har ett lekpar citrinellus hanen ca 20cm, honan ca 15, även en extra hona medföljer då hanen bytt hona två gånger och verkar bli rätt harmoniskt i karet. Leker ständigt, går nu med några hundra yngel samt ett 20tal ca tre veckor som gömmer sig.
    350kr för dessa

    Citrinellus ungdjur ca 2.5cm kan jag även tänka mig börja sälja av, om intresse finns. har ca 50st.pris?

    Har även ett Jack Dempsey lekpar ca 12cm, 50kr?

    Har tagit slutgiltiga beslutet att lägga ner akvariehobbyn då jag bytt bostad och större akvarium passar inte in, tyvärr.

    Bor utanför Ljungby, kan köras inom en 10 mils radie om köparen köper alla fiskar.

    Även div akvarium/tillbehör finns.

    Mejla till jimmyciklid_8@Hotmail.com vid intresse.
  • Jimmyottosson
    Användare
    • February 2007
    • 124

    #2
    Klicka på bilden för större version

Namn: DSC_0678.jpg
Visningar: 1
Storlek: 276,2 KB
ID: 693541

    Kommentar

    • Kawasa
      Användare
      • September 2012
      • 840

      #3
      Tråkigt att höra Jimmy men ibland så tvingas man ta tuffa beslut, inget akvarium behöver inte betyda slutet för dina besök här. Sen så brukar det inte dröja så länge fören man ändå sitter där med ett nytt kar helt plötsligt
      Be careful when speaking. You create the world around you with your words.

      Kommentar

      • Jimmyottosson
        Användare
        • February 2007
        • 124

        #4
        Ursprungligen postat av Kawasa
        Tråkigt att höra Jimmy men ibland så tvingas man ta tuffa beslut, inget akvarium behöver inte betyda slutet för dina besök här. Sen så brukar det inte dröja så länge fören man ändå sitter där med ett nytt kar helt plötsligt
        tråkigt tyvärr, men litar inte helt och fullt på golven här, och som jag skrivit innan i nån tråd så vore det katastrof om det gick sönder, sen finns framförallt inte tiden längre då jag bytt arbetstider. men ett litet 100 liters finns nog plats för på ett ställe, så har man något i alla fall
        Hade gärna dragit upp ungdjuren längre dock, så dem kan nog gå kvar lite till om ingen är intresserad

        Kommentar

        • Jimmyottosson
          Användare
          • February 2007
          • 124

          #5
          Imorgon eller på tisdag(lite beroende på temperatur ute) går en tur till Jönköping med ett gäng ungdjur, finns möjlighet om någon mer vill ha fisk på vägen upp.

          Kommentar

          • Jimmyottosson
            Användare
            • February 2007
            • 124

            #6
            Nu är dem vuxna sålda,även jd paret, men hittade ännu mer ungdjur av citrinellusen i karet så finns nog ett hundratal kvar...dock bara 2-2.5cm.

            Kommentar

            Arbetssätt...