Fick tag på fyra st VF Mesonauta egregius . Ca 12 cm, vuxna. Som jag hoppades så verkar de trivas utmärkt i karet som jag inrett för de sju Geophagus surinamensis som går där. De är 11-13 cm, halvvuxna, och håller ju till mest på botten under rötterna. Flaggorna ofta ovanför bland växter och med ovansidan av de stora rötterna som deras egen platå. Men de har även bidragit till att Geophagusen vågar sig upp då och då också.
Flaggciklider perfekt sällskap till Geophagus
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Kul med lite tillskott i burken Jag får nog ta och bjuda in mig själv på en kopp kaffe någon dag och sitta i soffan och njuta. Har ju inte fått igång något här hemma än och abstinensen börjar bli svår att uthärda nu :'( -
Du har härmed en stående inbjudan:-)Bara att slå en signal! Rakt framifrån sett sydamerika. Vrid huvudet 45 grader så är du i Tanganyika. Allt från stillasittande position i soffan. Ett tiotal steg till köket så är du i centralamerikaKommentar
-
-
-
Ser riktigt nice ut det där Pabbe Jag svänger gärna förbi jag med, kan ta med fikabrödetBe careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar