Jag har samma problem tyvärr.
Forumsrättighet för ncs-medlemmar - fixat!
Kollaps
X
-
-
Mathias-D, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:
Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.
Någon Som har lösning till detta eller ligger det på is?Kommentar
-
-
Visste inte att det var problem, fungerar inte detta:
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Ser jag en bild till höger när jag är i Forumet, klickar ---> Slumpade bilder från album ---> (användarnamn) du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:
Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.
......Vissa kan jag se ibland. Andra inte. Går jag genom Kategorierna Forum --> Nätverk---> Album så får jag bara fram Nyligen uppdaterade album , (2st) sen ser jag inget mer....
Är det bara jag ?
Edit: Menade till höger....Senast redigerad av Mathias-D; 19 August 2016, 17:48.Kommentar
-
Faktiskt, ...jag också.
Fast hos mig är de till höger.
Just nu, t.ex:
Slumpade bilder från album
Första uppifrån: Skalar1 av Faliz, den ser jag inte, får samma felmeddelande
Andra: gänget 2 av kaj.p, den sr jag
Tredje: En av mina egna, den ser jag.mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
Ja, vissa slumpade albumbilder får jag samma felmeddelande på. T. ex:
Skalar1 av Faliz
https://www.ciklid.org/forum/album.p...chmentid=51171Kommentar
-
Nä, inte heller via länken. Kan det bero pa att Faliz inte ängre är medlem?mvh
Mikael W
-
Samma sak med fotot: 130313 äntligen har mina skalarer kommit hem, har varit en lång väntan innan handlaren fick tag på dem av Ciklidtokmvh
Mikael W
-
-
He he, du är Styrelsemedlem nu, med superkrafter. :-)
Ciklidtok är inte medlem.
Inte heller i hans profil syns hans album.mvh
Mikael W
-
Hehe, ja det var det jag var inne på för ett år sedan. Om du läser tråden från början kan du se att jag undrade samma sak, då Wilhelm var styrelsemedlem och jag inte. Han såg bilder jag inte såg då. Så det är nog något med hur rättigheter sätts. Det verkar vara något med spåret: om tidigare medlemmar lagt upp albumbilder, men sedan blivit användare, så blir det knas. Får be Christian tittaKommentar
-
Du har rätt, hade inte läst början av tråden. Intressant. Får se vad Christian säger.mvh
Mikael W
-
-
Endast medlemmar ska kunna ha album har jag för mig. Det beslutade du och jag bland andra Mikael, på vår tid. 😀
Skickat från mobilenKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar