Säljer Zebrapleco (L046) grupp - 7st

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Olle Claeson
    Användare
    • May 2015
    • 4

    Västra Götaland: Säljer Zebrapleco (L046) grupp - 7st

    Hejsan,
    Jag tänkte göra mig av med mina zebror. Dom är 7st och mellan ungefär 7-8 cm stora om man mäter till änden av svansfenan. Jag har bifogat några halvtaskiga bilder som jag tog för runt en vecka sedan när jag rengjorde akvariet.
    Dom är inköpta från 3 olika säljare när dom var kring 2cm stora och har varit hos mig sedan dess.
    Dom finns för upphämtning i Göteborg och jag tänker mig att få 8.500:- för hela gruppen.
    Har ni ytterligare frågor är det bara fråga på


    mvh
    Olle Claeson


    Klicka på bilden för större version

Namn: DSC_0606.JPG
Visningar: 1
Storlek: 75,5 KB
ID: 700730Klicka på bilden för större version

Namn: DSC_0608.JPG
Visningar: 1
Storlek: 68,1 KB
ID: 700731Klicka på bilden för större version

Namn: DSC_0610.JPG
Visningar: 1
Storlek: 65,7 KB
ID: 700732Klicka på bilden för större version

Namn: DSC_0614.JPG
Visningar: 1
Storlek: 65,8 KB
ID: 700733
  • Olle Claeson
    Användare
    • May 2015
    • 4

    #2
    Hallå!

    Du som skickade ett privat meddelande till mig gällande dessa, jag kan tyvärr inte svara för du har för många meddelanden sparade. Om du åtgärdar det och skickar ett nytt meddelande till mig så svarar jag på frågorna

    mvh
    Olle

    Kommentar

    • Olle Claeson
      Användare
      • May 2015
      • 4

      #3
      Dessa finns fortfarande kvar, lägger in svar på några av frågorna jag fått.

      Dom är odlade och mellan 5-6 år gamla (i min ägo, så troligen 6-12 månader äldre än så).
      Jag har inte haft lek på dom, jag har heller inte gjort några ordentliga försök.
      Jag vet inte vad könsfördelningen är, jag kan skillnaderna för dåligt. Det jag kan säga är att jag kollade på kroppsformen vid senaste rengöringen och den skiljde sig markant mellan en del av dom, så jag gissar att båda könen finns representerade åtminstone.

      mvh
      Olle

      Kommentar

      • Laku78
        Användare
        • January 2012
        • 65

        #4
        Pm

        Kommentar

        • johho
          Användare
          • March 2007
          • 1825

          #5
          Ursprungligen postat av Olle Claeson
          Dessa finns fortfarande kvar, lägger in svar på några av frågorna jag fått.

          Dom är odlade och mellan 5-6 år gamla (i min ägo, så troligen 6-12 månader äldre än så).
          Jag har inte haft lek på dom, jag har heller inte gjort några ordentliga försök.
          Jag vet inte vad könsfördelningen är, jag kan skillnaderna för dåligt. Det jag kan säga är att jag kollade på kroppsformen vid senaste rengöringen och den skiljde sig markant mellan en del av dom, så jag gissar att båda könen finns representerade åtminstone.

          mvh
          Olle
          Finns dessa kvar?

          Kommentar

          Arbetssätt...