Måste avveckla p.g.a. flytt. Karet kan eventuellt stå kvar i pappas källare hemma i Huddinge, men fiskarna måste väck.
1st lekpar Paraneetroplus Synspila "Spotted Chiapas". 30cm resp. 15-20cm. Leker regelbundet och framgångsrikt.
1st lekpar Guldsömsciklid, ca 15-20cm.
ca 10-15st corydoras, varav merparten Slöjade Aeneus.
1st Panaque, ca 7cm. Senast sedd för 6månader sen.
1 st siamesisk algätare.
Bild tagen idag, Synspila med yngel.
Akvariet har måtten 165x60x60. Byggt på akvarielagret för ca 3 år sen. Helglas. Fick beklagligt nog en pytteliten, minimal, mikroskopisk krossskada i bottenglaset på en av kortsidskanterna när det bars in. Bilder har visats för anställd på Akvarielagret som försäkrade mig om att det var helt ofarligt, vilket är uppenbart när man ser skadan. Har således varit i användning konstant av mig.
Svart metallställning.
T5ramp med plats för 4 lysrör, kan hängas i tak.
2st mycket tysta Cristalprofi e1501 ytterfilter.
Jäger 300w doppvärmare.
Rötter, stenar, sand, håvar, foderautomater etc följer med.
Prisidé 3500kr. (Härledning; 1000kr akvariet, 1000kr rampen, 700kr styck för ytterfilterna och resten för 100kr).
Intresserad? Hör av dig på 0722299959
1st lekpar Paraneetroplus Synspila "Spotted Chiapas". 30cm resp. 15-20cm. Leker regelbundet och framgångsrikt.
1st lekpar Guldsömsciklid, ca 15-20cm.
ca 10-15st corydoras, varav merparten Slöjade Aeneus.
1st Panaque, ca 7cm. Senast sedd för 6månader sen.
1 st siamesisk algätare.
Bild tagen idag, Synspila med yngel.
Akvariet har måtten 165x60x60. Byggt på akvarielagret för ca 3 år sen. Helglas. Fick beklagligt nog en pytteliten, minimal, mikroskopisk krossskada i bottenglaset på en av kortsidskanterna när det bars in. Bilder har visats för anställd på Akvarielagret som försäkrade mig om att det var helt ofarligt, vilket är uppenbart när man ser skadan. Har således varit i användning konstant av mig.
Svart metallställning.
T5ramp med plats för 4 lysrör, kan hängas i tak.
2st mycket tysta Cristalprofi e1501 ytterfilter.
Jäger 300w doppvärmare.
Rötter, stenar, sand, håvar, foderautomater etc följer med.
Prisidé 3500kr. (Härledning; 1000kr akvariet, 1000kr rampen, 700kr styck för ytterfilterna och resten för 100kr).
Intresserad? Hör av dig på 0722299959
Kommentar