Wow, vilken perfekt hörna
Projekt rädda Gibberosorna eller hur jag bygger ett hörnakvarium
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
-
-
-
så sjukt kul att följa både detta projektet och ditt förra, man längtar så till de rätta huset med källare dyker upp här i trakterna så man kan börja planera egetKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Blir det något "lock" på eller blir det hängande belysning? Om det blir det sistnämnda så föreslår jag att du täcker övre delen av rutan så man "slipper" se ytan. Annars är det som sagt för jäkla fint!Kommentar
-
-
Planen är att bygga en heltäckande ramp i samma stil som bänken. Rampen kommer att gå ner en bit och täcka vattenytan. Jag måste bara tänka till lite och göra den smidig så det går att öppna den utan att lyfta av hela rampen när man ska mata eller fånga fisk.Kommentar
-
Låter nice! Hur ska du lösa fukten i rampen? När jag hade några burkar med en form av inbyggnad så blev det förvånansvärt mycket fukt trots att jag hade täckglas.Kommentar
-
Det är också en sak att fundera på och försöka lösa. Jag vill slippa läckage av ljus ut från rampen. Jag får fundera vidare på en smart lösning. Gibberosorna får vänta med att flytta in i sin nya burk, de lekte äntligen i går igen. Det är typiskt nu när de precis skulle flytta. Det är samtidigt väldigt roligt då det är 15 månader sen sist de lekteKommentar
Kommentar