Jag vet inte ålder på ställningen men den är i fint skick. Bild kan ordnas senare idag.
Akvarium i olika storlekar
Kollaps
X
-
-
Ok. Tack! Jag ska också flyta snart så vi får se om det är något kvar när jag kan köpa. Är sugen på 840l eller ställningen med 4 akvarierna.Hälsningar
PiotrKommentar
-
Kommentar
-
Ställningen är såld.
1120 L är såld.
1 st 375 L är såld.
Finns även ett 250 L med lite roliga mått. L 100 x D 62 x H 40 med moduler, pump och LED-belysning med controller för styrning av soluppgång/nedgång. Pris 2500:- (Pris bara burken: 1200:-)Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Nu finns följande kvar:
840 liters där en "chipp" slogs bort från underkanten av framrutan. Kan fyllas till hälften (om man vill hitta på något roligt projekt) eller användas som terrarium. Eller så klart byta rutan. Felfritt i övrigt. 1 000:-
375 litersakvarium standardmått 150 x 50 x 50 cm. 1 800:- (hämtas i Farsta)
250 litersakvarium 100 x 62 x 40 cm med LED-belysning m.m. 2 500:- (hämtas i Farsta)Kommentar
-
Burkarna i föregående inlägg finns forfarande kvar.
Bilder finns i första inlägget. Transport kan ordnas mot en symbolisk summa.Kommentar
-
375 liters med BTN-moduler (kan även köpas till LED och pumpar vid intresse)
250 L finns också kvar.
840 L finns också kvar.
Om ingen hör av sig inom någon vecka så startar jag nog igång 250 L burken och byter framrutan på 840 L så passa på nu om du är intresserad.Kommentar
-
-
Oj har missat att svara här!
840 L burken är borta. Det som finns kvar är ett 375 L helglas med standardmått.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar