If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag har mejlat till Robban, Akvarievalvet, och undrat lite runt programinformationen. Han vet inte hur många som är anmälda, men det verkar som om man bör anmäla och betala snarast.
Jag har också lite funderingar runt t.ex de olika paketen. Det står att middag ingår. I 1B, 1 middag. Är det middagsbanketten som avses, eller betalas den utanför paketpriset? Om så, vad är det för middag som avses i t.ex 1B? Mitt på dagen på lördagen eller en middag på söndagen?
Själv funderar jag på att åka ner på fredagen. Eftersom jag bott i Norrköping ett par år för länge sedan har jag kanske möjlighet att ordna egen sovplats, men funderar ändå på att kanske välja paket 1B, med hotellnatt mellan lördag-söndag.
Men hur vet man om och när det är fullbokat? Vad sker om man betalar in och det visar sig vara fullbokat? (enligt programmet så är det själva betalningen som betyder att man är anmäld ). Stoppas betalningen per automatik eller får man pengarna tillbaka senare? Detta gäller ju även om man bara ska gå på själva stämman.
Läste någonstans, men minns inte var att 6 mars är sista datum för betalning/anmälan.
Jag gick med i Facebook för några dagar sedan. Går jag in på Akvariehelgs sida där står det: 78 kommer, 26 kanske och 137 inbjudna till Akvariehelgen. Men hur gamla eller färska dessa siffror är framgår inte.
Jag klickade i mig under "kanske" där, men syns inte bland dessa. Så det är omöjligt att veta tror jag hur många som i nuläget kommer. Vore också bra att veta hur många som får plats? Jag får avvakta ett tag och sedan hoppas på att det finns plats kvar när jag bestämt mig.
Kommentar