Buccochromis

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Bruce
    Användare
    • September 2011
    • 44

Buccochromis

Hej, jag håller på att förbereda en ny haplis-burk 1500-1750L. Och håller idag på att planera fisk för den genom att köpa på mig ungfiskar o låta de växa till sig lagom till projektet drar igång. Angående Buccochromis vill jag ha en variant men är lite kluven. Hur aggressiva är dom? De jag är intresserad av är Buccochromis nototaenia eller spectabilis. Hur stor grupp bör jag ha? Någon som han koll?
    De övriga fiskarna är Chapsochromis caeruleus, Nimbochromis livingstonii , Stigmatochromis modestus , Trematochromis placodon, Fossiochromis rostratus och protomelas mbenji thick lip. Sen är jag sugen på att skaffa Tyrannochromis polydon.

//Daniel
  • DaRe
    NCS Medlem
    • September 2009
    • 22830

Cool burk, det vore toppen att se mer vad du får till. Blir riktigt nyfiken!!

Läckert släkte!
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

• Bruce
      Användare
      • September 2011
      • 44

Jag har läst det jag kommer över, men saknar helt erfarenhet av arten DaRe. Provar lyckan här om någon vet.

Kommentar

• DaRe
        NCS Medlem
        • September 2009
        • 22830

Hoppas någon vet, jag är dålig på malawi!
        Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
        Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

Arbetssätt...