Dvärgciklids tråden - 2015
Kollaps
X
-
-
ToppenKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
niceKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Jo, jag har länge gått och tänkt på A. cacatuoides. Ren nostalgitripp för mig. Hade ett lite kar på mitt tonårsrum med en hanne och hans harem. Nu finns det ju dessutom så många färgvarianter av den som inte fanns då.Kommentar
-
----------------------------------
/PIAKommentar
-
Boliviansk acionfilm (långfilm)
fjärilsparet flyttat sprattlarna till en grop, tyvärr nära ett annat par på det bråkas en del men då såg jag att hannen tog upp sprattlarna i munnen så fort de andra kom för nära, han hade dem länge i munnen tills allt var lugnt igen och då släppte han ut dem.
Har inte sett detta förr hos denna arten men de är ju som en liten jordätare så det borde inte vara så konstigt för många av dem är ju munruvare.
Fick en lite film på lite bråk och han har redan plockat upp dem så han har dem i munnen, omtänksam pappa som skyddar sina små.----------------------------------
/PIAKommentar
-
Kommentar
Kommentar