Dvärgciklids tråden - 2015
Kollaps
X
-
Dvärgciklids tråden - 2015
Här tänkte vi kunde visa bilder på både dvärgciklider förutom apistogramma (de har en egen tråd )
Börjar med mina nya och även lite gamla----------------------------------
/PIATaggar: Ingen -
Trevlig ide!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
----------------------------------
/PIAKommentar
-
Här kommer bilder på mina nya Mikrogeophagus altispinosa , ångrar att jag sålde mina gamla så ny finns det nya fullvuxna i karet och jag är mycket nöjd!----------------------------------
/PIAKommentar
-
Stilig fisk och snygga bilder!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
En film på mina Ivanacara adoketa , det är ett av paren jag har ( filmen är inte den bästa men ni ser nog vad det är
----------------------------------
/PIAKommentar
-
-
Härligt, då kan jag kanske få foto på säker hane och säker hona? par?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
GärnaKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
Kommentar