Gröna ifrån Amana discus ungar, F1.

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • discusred
    Användare
    • June 2004
    • 851

Skåne: Gröna ifrån Amana discus ungar, F1.

Nu har ni chansen att köpa ungar till närmaste man kan komma till vildfångade discus. Amana F1 ungar.
    Det är ifrån gröna vildfångade föräldrar.
    Inte för att skryta, men pappan är nog en dom grymmaste gröna discus hanar som jag har sett, så generna blir inte dåliga.
    Det är kvalite ungar uppväxta med stort sett bara flingfoder och granulat, vatten pH 7,5.
    Så inga svårigheter att ta över.
    Vill ha 500 kr stycket och finns i Helsingborg.
    Ungarna är snart fem månader, storlek ungefär 8-9 cm ifrån nos till yttersta stjärtfena.
    Bifogade filer
  • stefanr
    Användare
    • June 2013
    • 79

Ursprungligen postat av discusred
    Nu har ni chansen att köpa ungar till närmaste man kan komma till vildfångade discus. Amana F1 ungar.
    Inte för att skryta, men pappan är nog en dom grymmaste gröna discus hanar som jag har sett, så generna blir inte dåliga.
    Det är kvalite ungar uppväxta med stort sett bara flingfoder och granulat, vatten pH 7,5.
    Ungarna är snart fem månader, storlek ungefär 8-9 cm ifrån nos till yttersta stjärtfena.
    Ni som bor i söder, KÖP!

Kommentar

• discusred
      Användare
      • June 2004
      • 851

Har sålt cirka 20 stycken på denna vecka, har cirka femtio kvar. Det är många som är sugna så passa på innan alla blir sålda.
      Det är en jämn kvalité så alla ser bra ut fortfarande.

Kommentar

• maltandis
        Användare
        • October 2003
        • 1567

Ursprungligen postat av discusred
        Å ni som bor i Stockholm köp ni också, och ta med 6 stycken till mig
        Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.

Kommentar

Arbetssätt...