Bilder: Centralamerikaner 2015
Kollaps
Det här är ett klibbigt ämne.
X
X
-
Bilder: Centralamerikaner 2015
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetTaggar: Ingen- Fastnat
-
Som en juvel- himla snygga färger! Och bra bild! Den fisken har jag inte sett tidigare, är den din? -
Oooh. Ja den är snygg. Det finns nu så många arter i artregistret som man skulle vilja ha, men som sällan eller aldrig ses. Inte av mig iaf.Kommentar
-
Mvh Jocke
Centralamerikanska Ciklider!Kommentar
-
Inte min tyvärr. Det är Michel Keijmans bild jag lagt in i artregistret. Men ack så läcker. :-)Senast redigerad av DaRe; 20 December 2014, 15:27.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Ja, vad bra att du startade upp denna tråd, DaRe!
Nu hoppas jag på mycket nya bilder och förhoppningsvis nya artbekanstskaperKommentar
-
-
Ska bli kul att se den växa upp!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
-
-
-
Jättekul med CA-bilder. Det var faktiskt CA-bilder här i forumet som gjorde att jag först registrerade ett konto här. Fantastiska bilder av Robin, Jinnarparen och JockeB som var aktiva då.Senast redigerad av DaRe; 04 January 2015, 22:36.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar