If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ta skumgummi roller och rolla blir nästan som sprutlackering. Lägg pengarna på annat gott
Jo det är det som är alternativet.
Har vit fönsterfärg i förådet som tål mycket fukt naktdelen är att det tar tid att torka.
Tänkte köra rötolja för att skydda mer
Jo det är det som är alternativet.
Har vit fönsterfärg i förådet som tål mycket fukt naktdelen är att det tar tid att torka.
Tänkte köra rötolja för att skydda mer
Man ska inte stressa med något som kommer att bli fint.
Ta all tid du behöver
Sant men kan ta 14 dagar att torka och tar ju plats att bara stå och torka.
får väl rensa upp i förådet när det blir dags.
Varför fönsterfärg ? jag har målat min bänk och överskåp både utvändigt och invändigt med en vattenbaserad färg inga problem alls med funkten och jag kör utan täckglas också . Kör på en vattenbaserad färg tycker jag mycket snabbare torktid så slipper du rensa i föråddet . Mvh peter
Varför fönsterfärg ? jag har målat min bänk och överskåp både utvändigt och invändigt med en vattenbaserad färg inga problem alls med funkten och jag kör utan täckglas också . Kör på en vattenbaserad färg tycker jag mycket snabbare torktid så slipper du rensa i föråddet . Mvh peter
För att det finns i förådet dvs gratis.
Sen tål det fukt och det behövs när man kör mdf
Och måste nog rensa förådet för att måla oavsett för jag har en 8 månaders grabb som har svårt att hålla fingrarna i styr så ksn inte måla på plats
Senast redigerad av Dashivas; 18 December 2014, 09:29.
För att det finns i förådet dvs gratis.
Sen tål det fukt och det behövs när man kör mdf
Och måste nog rensa förådet för att måla oavsett för jag har en 8 månaders grabb som har svårt att hålla fingrarna i styr så ksn inte måla på plats
Ja du gör som du vill men jag har mdf och vattenbaserad färg och och det fungerar perfek har då inte sett någon fuktskada så länge jag haft detta akvarium .
Ja du gör som du vill men jag har mdf och vattenbaserad färg och och det fungerar perfek har då inte sett någon fuktskada så länge jag haft detta akvarium .
Tvivlar inte på att det funkar men om valet är att spendera några 100kr eller inte blir valet lätt
Kommentar