Tjena
Tänkte det kunde vara kul och starta en tråd om mitt pågående projekt.
Bytte från malawi till SA för några månader sedan och fastnade för att ha mycket och fina växter.
Idags läget har jag 2 kakadua ciklider och 3 elecric blue fjärils ciklider samt 30 kardinaltetror.
Har även lite olika malar vilket jag inte kan alla namn men men.
Efter lite justeringar så har jag 3st 58 t8 rör samt 13+100w led men kommer byta ut så jag enbart har 4st 100w led.
Kör med 2st ytterfilter dock känns det inte som det behövs men finns där sen malawi tiden.
Har även trycksatt co2 och göder friskt med pmdd.
Har länge funderat på att byta ut bänk och ljusramp.
Så har sen 1v tillbaka börjat bygga underskåpet och tanken är att det ska bli likt ikeas liatorp serie.
Bilder säger mer än 1000 ord
Här är en bild på karet som det ser ut idag
Tänkte det kunde vara kul och starta en tråd om mitt pågående projekt.
Bytte från malawi till SA för några månader sedan och fastnade för att ha mycket och fina växter.
Idags läget har jag 2 kakadua ciklider och 3 elecric blue fjärils ciklider samt 30 kardinaltetror.
Har även lite olika malar vilket jag inte kan alla namn men men.
Efter lite justeringar så har jag 3st 58 t8 rör samt 13+100w led men kommer byta ut så jag enbart har 4st 100w led.
Kör med 2st ytterfilter dock känns det inte som det behövs men finns där sen malawi tiden.
Har även trycksatt co2 och göder friskt med pmdd.
Har länge funderat på att byta ut bänk och ljusramp.
Så har sen 1v tillbaka börjat bygga underskåpet och tanken är att det ska bli likt ikeas liatorp serie.
Bilder säger mer än 1000 ord
Här är en bild på karet som det ser ut idag
Kommentar