Tackar
Jordätartråden 2015
Kollaps
Det här är ett klibbigt ämne.
X
X
-
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Geophagusen är bra den medKommentar
-
Kanske att deamon är snyggare, men det vetefan..
Fantastisk fisk om än lite blyg.
Min uppfattning är att dom i motsatts till litteraturen i princip beter sig som andra satanoperca vad gäller sila sand, däremot är det uppenbart att dom föredrar rätt små foderstorlekar.
Älskar dom!!Det närmaste ciklider jag har är datnoides, men det är ändå kul att vara här!Kommentar
-
Geophagus
Hei Kaj p, det er nok ikke Geophagus surinamensis , den finnes ikke i Colombia så vidt jeg vet. Men så leser jeg svar som har kommet, og de fleste er nok enig i at det ikke G. surinamensis, den er også for kort i kroppen.
Cichlid - PowerKommentar
-
Kanske att deamon är snyggare, men det vetefan..
Fantastisk fisk om än lite blyg.
Min uppfattning är att dom i motsatts till litteraturen i princip beter sig som andra satanoperca vad gäller sila sand, däremot är det uppenbart att dom föredrar rätt små foderstorlekar.
Älskar dom!!janKommentar
-
SuperfinaKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Hej, jag har en grupp på 5 st Guianacara dacrya i ett 450-liters. Funderar dock på att komplettera med lika många Guianacara owroewefi . Finns det det några risker med det? Jag tänker bl a på korsningar...Kommentar
-
Jag kan tänka mig att det finns korsningsrisk, även om jag inte hört talas om någon som korsat dessa arter. Tror de flesta håller endast en art i släktet. Du bör nog vara vaksam i så fall.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
-
-
gillar skarpt färgerna de harKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Kommentar