Och som vanligt har vi ett röstningspris man kan vinna!
Fototävlingen 2015
Kollaps
X
-
-
Idag är sista dagen att rösta denna månad. Se till att rösta omgående !!----------------------------------
/PIAKommentar
-
Om jag skulle ha röstat så skulle nog ge Stiffes Muzumibild fått full pott, fin bild som vanligt. Som nummer två skulle jag nog låta Jacek:s Mylochromisar få poäng, riktigt bra bild för att vara Jacek då det finns lite mer än bara en stoor fisk med på bilden. Som nummer 3 skulle jag rösta på Görans lilla hästnos, som vanligt lite brungrönt färgstick i hans bilder.
Men men men..........Kommentar
-
Om jag skulle ha röstat så skulle nog ge Stiffes Muzumibild fått full pott, fin bild som vanligt. Som nummer två skulle jag nog låta Jacek:s Mylochromisar få poäng, riktigt bra bild för att vara Jacek då det finns lite mer än bara en stoor fisk med på bilden. Som nummer 3 skulle jag rösta på Görans lilla hästnos, som vanligt lite brungrönt färgstick i hans bilder.
Men men men..........
Du kan tom vinna två ciklidbladet bara genom att rösta----------------------------------
/PIAKommentar
-
MARS-TÄVLINGEN
Glöm inte att skicka in bidrag!Temat för Mars är "Färg-glad"
Här vill vi se bilder på färgglada fiskar.
Vinnaren får en bok " malawiciklider i sin naturliga miljö" av Ad Konnings
Mycket fin och tjock bok
nu har det kommit in 8 stycken bidrag
Här kan du ladda upp ditt bidrag :
----------------------------------
/PIAKommentar
-
Det jag vill säga är att det känns liksom inte meningsfullt att rösta längre, samma bilder samma fotografer år efter år. Det händer liksom ingenting.....
En del är proffs medan de som är nylärda oftast inte har en chans.Senast redigerad av GraTis; 22 February 2015, 22:57.Kommentar
-
Jag vet att jag kan det, det vet nog du att jag vet oxå, eller?
Det jag vill säga är att det känns liksom inte meningsfullt att rösta längre, samma bilder samma fotografer år efter år. Det händer liksom ingenting.....
En del är proffs medan de som är nylärda oftast inte har en chans.
lite så är det men man måste våga sig in i leken för att ha en chans med.. Man vet aldrig hur folket röstar----------------------------------
/PIAKommentar
-
En del är proffs medan de som är nylärda oftast inte har en chans.Kommentar
-
Tänkte väl det, det verkar höra till att NCS-styrelse försöker göra sig lustig på obekväma medlemmars bekostnad. Å det gör det ännu mindre roligt att delta i något överhuvudtaget.Senast redigerad av GraTis; 28 February 2015, 20:34.Kommentar
-
Kommentar
-
Jag försökte verkligen inte göra mig lustig överhuvudtaget.. synd att du uppfattade det så.----------------------------------
/PIAKommentar
-
MARS-TÄVLINGEN
Glöm inte att skicka in bidrag!Temat för Mars är "Färg-glad"
Här vill vi se bilder på färgglada fiskar.
Vinnaren får en bok " malawiciklider i sin naturliga miljö" av Ad Konnings
Mycket fin och tjock bok
imorgon drar röstningen igång! Glöm inte att rösta----------------------------------
/PIAKommentar
-
MARS-TÄVLINGEN:
Glöm inte att rösta i mars-omgången!
Tänk på att det är en tema-omgång och det är "färg-glad" som är temat, så väg in detta i er bedömning
April-TÄVLINGEN
glöm inte att skicka in bidrag, inget tema denna månaden.
Två bidrag har kommit in redan!----------------------------------
/PIAKommentar
-
En del är proffs medan de som är nylärda oftast inte har en chans.
Jag röstar sporadiskt. Tror att tävlingen skulle tjäna på att kanske anordnas kvartalsvis. Januari-mars. april-juni osv, där resultat presenteras månaden efter kvartalet och sedan som nu en "Årets bild". Dels skulle vi "amatörer" få lite mer tid på oss, sen skulle kanske röstandet bli mer övervägt.
Nu känns det som en enda pågående tävling där man knappt hinner reflektera över nytt tema, ny månad.
?Kommentar
-
Det ligger en del i detta. Jag känner mig mättad på bildflödet av fiskar. Ofta bra bilder, men vi omges av bilder överallt i en strid ström. I forumtrådar t.ex.
Jag röstar sporadiskt. Tror att tävlingen skulle tjäna på att kanske anordnas kvartalsvis. Januari-mars. april-juni osv, där resultat presenteras månaden efter kvartalet och sedan som nu en "Årets bild". Dels skulle vi "amatörer" få lite mer tid på oss, sen skulle kanske röstandet bli mer övervägt.
Nu känns det som en enda pågående tävling där man knappt hinner reflektera över nytt tema, ny månad.
?----------------------------------
/PIAKommentar
Kommentar