Många nya medlemmar

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Banderad
    Användare
    • February 2006
    • 3479

Många nya medlemmar

Under de senaste veckorna har det ramlat in många nya medlemmar, vilket är jätteroligt. Min analys är att faceliften på hemsidan är en starkt bidragande orsak. Tyvärr har CB 3 precis gått ut, men eftersom så många har betalat in nu gör vi ett extrautskick om några veckor. För tillfället har vi 623 medlemmar.

Några har även redan nu betalat för 2015, jag vill uppmana fler som har möjlighet att göra så att göra det. Det blir enklare för oss som sitter med medlemsregistret nämligen.

Ciklidiga hälsningar Joakim Asterhed, ordförande NCS
  • DaRe
    NCS Medlem
    • September 2009
    • 22830

Betalkort har bra effekt kanske? Nu när det äntligen fungerar igen.
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

• PiaJo
      NCS Medlem

• January 2011
      • 1744

Ursprungligen postat av Banderad
      Under de senaste veckorna har det ramlat in många nya medlemmar, vilket är jätteroligt. Min analys är att faceliften på hemsidan är en starkt bidragande orsak. Tyvärr har CB 3 precis gått ut, men eftersom så många har betalat in nu gör vi ett extrautskick om några veckor. För tillfället har vi 623 medlemmar.

Några har även redan nu betalat för 2015, jag vill uppmana fler som har möjlighet att göra så att göra det. Det blir enklare för oss som sitter med medlemsregistret nämligen.

Så roligt!

Kanske skulle påminna om detta på FB och på första sidan med?
      ----------------------------------
      /PIA

Kommentar

• johho
        NCS Medlem

• March 2007
        • 1825

Jag vet att vi gjorde en liten drive i Akvarister 2.0 där flera nappade. Alltid kul när det blir lite fart på medlemsantalet.

Kommentar

• PiaJo
          NCS Medlem

• January 2011
          • 1744

Ursprungligen postat av Banderad

Lämpligt att lägga upp denna texten om inbetalningarna på fb-sidan med om det är ok? kan göra några små omformuleringar bara så att den passar.
          ----------------------------------
          /PIA

Kommentar

• Hannesc
            Användare
            • October 2014
            • 125

Ursprungligen postat av johho
            Jag vet att vi gjorde en liten drive i Akvarister 2.0 där flera nappade. Alltid kul när det blir lite fart på medlemsantalet.

ja det tror jag med gjorde mycket

Kommentar

• DaRe
              NCS Medlem
              • September 2009
              • 22830

Bra jobbat precis vad som behövs!!!
              Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
              Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

Arbetssätt...