If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ska Leasing stänga? Väldigt trist för oss finländare i så fall.
Aquarium Stockholm har väl knappt haft några Tanganyikafirrar det senaste året, 2 olika troffegrupper, någon alto är vad jag hittat så det blir nog inte sämre för att de stänger.
Prova aquatropik i Sala, ungefär en timmes resa ifrån Stockholm.
Mycket tråkigt att en sådan butik läggs ner. Med sitt breda sortiment inom Malawi och Tanganyika och personalens djupt kunnande har fått mig till att inspireras och fortsätta med hobbyn.
3000 liter med Tropheus http://www.ciklid.org/forum/showthread.php?t=60754
Tropheus sp. black Ikola
Tropheus sp. black Caramba
Tropheus red bishop Caramba
Tropheus Moorii Kambwimba
Tropheus Moorii Kapampa
Tropheus Duboisi Maswa
Aquarium Stockholm har väl knappt haft några Tanganyikafirrar det senaste året, 2 olika troffegrupper, någon alto är vad jag hittat så det blir nog inte sämre för att de stänger.
Prova aquatropik i Sala, ungefär en timmes resa ifrån Stockholm.
Hmm, undrar verkligen när du var inne sist.
De har haft ett stort utbud av Tanganyikaciklider, och det länge. Så du snackar bara goja.
Ps: De håller på för fullt med att leta butik, något de kanske redan har styrt upp med.
"In peace sons bury fathers, but war violates the order of nature, and fathers bury sons."
-Heroditus
Hmm, undrar verkligen när du var inne sist.
De har haft ett stort utbud av Tanganyikaciklider, och det länge. Så du snackar bara goja.
Ps: De håller på för fullt med att leta butik, något de kanske redan har styrt upp med.
Har väl varit inne ungefär varannan månad under ett års tid fram till ungefär september, så ingen goja snackas. Hade hellre handlat på nära håll än att åka till Sala, Göteborg etc. Blir både billigare och enklare att handla nära men när intresset hos butiken verkar dö ut så blir det tyvärr jobbigt att handla.
Pettrosar och troffar har ju varit rätt osäljbara senaste typ året men dom har haft annat från tanganyika. Tycker också att det är väldigt trist med stängning men det dyker som sagt upp ngt nytt skulle jag tro
Kommentar