teleogramma brichardi
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
Läcker, vet du kön på den på bilden? Har du bilder av båda könen?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
David Visst har jag det men de är snabbare än kameran o visst simmar de Men när verkar de bestämma själva.
Får nog tusan filma istället.Kommentar
-
-
Grattis till mycket intressant fisk!
Jag hade för några år sedan T Depressum. Mycket intressant och spännande. Inte svår alls som ryktet (då) sa. Ej heller så aggressiv som visa källor angav. Fick yngel till och med.
Leker med tanken att skaffa Teleogramma igen, om/när jag drar igång akvarium igen. Har svårt att hinna med ytterligare en hobby, men ett litet specialakvarium för just Teleogramma vore ju inte helt omöjligt. Hm...Legitimerad Nortonist.
"Reality is merely an illusion, although a very persistent one."Kommentar
-
Har du bilder Camenius?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Jag hade ett gäng Teleogramma brichardi i mitt strömakvarium.Här en bild på en som lyckades smita och inte är så väldig snabb längre.mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Ja faktiskt. Tyvärr tagna innan jag sparade bilder systematiskt så när Kjell Fohrman nyligen hörde av sig och ville ha bilder, fick jag leta... och hittade tyvärr inte den som var riktigt bra. Den "bra-iga" bilden finns dock på nätet och går säkert att kopiera och använda för publicering på nätet igen. Håller dock inte riktigt tryckkvalitet om man vill dra på den för tidning.
Har dock några andra, bland annat på ett yngel. Inget jag stoltserar med här bland så många duktiga akvarie-fotografrafer.
Vill du ha? Kan maila om du vill.Legitimerad Nortonist.
-
Kommentar
-
Berätta lite om dina djur! Hur många... ensamma i karet... hur stort akvarium... yngel? osvLegitimerad Nortonist.
-
Legitimerad Nortonist.
-
Sorry De går i ett eget kar enbart med några ancistrus. För egen del har jag haft en massa andra projekt så jag har dålig koll men det kommer.Kommentar
-
Kaj P, hur går det med dina Teleogramma? Har du dem kvar... osv?Legitimerad Nortonist.
-
Nagon annan som har en Teleogramma i sitt kar? Vore roligt med hora om erfarenheter.Legitimerad Nortonist.
Kommentar