If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Inventering av arter hos medlemmar runt om i landet och överallt annars
hur kom den till Luleå?
måste kolla med Nol om han kan få tag i en
Var På akvarietekniks lista, men hittar den inte nu 😞
Jag beställde den till Luleå men kommer inte hämta ut den...
Fick ett gäng yngel på gymnogheophagus balzanii som tar upp platsen...
Det närmaste ciklider jag har är datnoides, men det är ändå kul att vara här!
Nej jag vet inte det, men jag skulle tro att han inte haft nån inne sen jag köpte den jag har som då var den enda han hade då. Jag är hos Thomas ofta så om du vill kan jag höra mig för om han kan tipsa/hjälpa dig att få tag i dessa.
Jag var och pratade med Thomas idag men gick inte runt och kollade vad som fanns inne, men nästa vecka är jag säkert hos Thomas igen, då kan jag prata med honom. jag misstänker att du kanske är ute efter fler än en, med tanke på storleken på ditt akvarium. Vad hade du tänkt i antal, så jag vet vad jag ska fråga efter?
Nej jag vet inte det, men jag skulle tro att han inte haft nån inne sen jag köpte den jag har som då var den enda han hade då. Jag är hos Thomas ofta så om du vill kan jag höra mig för om han kan tipsa/hjälpa dig att få tag i dessa.
Jag var och pratade med Thomas idag men gick inte runt och kollade vad som fanns inne, men nästa vecka är jag säkert hos Thomas igen, då kan jag prata med honom. jag misstänker att du kanske är ute efter fler än en, med tanke på storleken på ditt akvarium. Vad hade du tänkt i antal, så jag vet vad jag ska fråga efter?
Vad jag har hört ska de vara svin dyra så jag får nog nöja mig med 1+1
Var På akvarietekniks lista, men hittar den inte nu
Jag beställde den till Luleå men kommer inte hämta ut den...
Fick ett gäng yngel på gymnogheophagus balzanii som tar upp platsen...
Synd Luleå ligger ju inte nästgårds direkt. Men det var den från Tanganyika du beställde hem?
Kommentar