Forumet tappar vi tills vi uppgraderat det. Ska ge mig på artregistret nu ;-)
Nytt utseende på www.ciklid.org
Kollaps
X
-
-
bit för bitKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Har inte läst hela tråden, men det är så jäkla skönt att det äntligen går framåt utåt sett. Den där jäkla hackerskiten som hände har verkligen förstört.
Så jäkla bra jobbat ni som jobbar med detta!Kommentar
-
Jag har försökt att gå in på mina arter- fick veta:
"du är inte inloggad ewa" - rätt konstigt att sidan vet vad jag heter utan att vara inloggad.... nästa steg att leta fram lösenord och användarnamn.Kommentar
-
Jag kan inte se några mailadresser längre som styrelsen mm har? eller letar jag för dåligt?----------------------------------
/PIAKommentar
-
bäst o kolla i CBmvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Om du kollar i sidfoten och ger mig eler Christian en lista på de adresser ni vill ska synas kan vi försöka ordna det. Antar at vi har:
medlem
kassor
redaktor
webmaster
@ciklid.org
kanske vill ni skapa nya för övriga roller?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
alla som vill komma i kontakt med oss har kanske inte CB..
kan du börja lägga in dessa?----------------------------------
/PIAKommentar
-
Nu har en blå meny kommit till forumet. Fick göra en workaround då forumet inte gillade responsiv design (att det funkar på en mobil)Kommentar
-
Gillar det skarpt!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Snyggt med den blå menyn!
Undrar lite hur vi skall kunna få hemsidan (Joomla) att bli responsiv. Just nu är det bara
menyn tycks det som. Något vi får bita i.Webmaster för Ciklid.org.
Underverk fixas med det samma. Mirakel tar något längre tid.Kommentar
-
Email i sidfoten:
Jag tror vi skall undvika detta då vi får in spambots och mail skördare via detta.
Vi kan kanske kringå detta med mailadresser som bilder och kanske köra lite krypteringscod på dom.
Men öppen text är ingen höjdare. Just nu tycks medlem vara öppen till vänster.Webmaster för Ciklid.org.
-
Webmaster för Ciklid.org.
Kommentar