Ny layout på Ciklidbladet online (artikelregistret)
Kollaps
X
-
Ny layout på Ciklidbladet online (artikelregistret)
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetTaggar: Ingen -
Prova också att söka och klicka runt lite i artiklarna så ser ni en del förbättringar generellt.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
-
De finns upp till 2014 numer ett. Men klicka på bilden så kan läsa hela numret.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Enskilda är inte inlagda, jag tänkte köra igång med det framöver. Har blivit av med min Photoshop licens så jag letar verktyg att dela upp pdfer.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Jag förstår. Å andra sidan är det ju smidigt att i pdf-dokument gå till sidminiatyrer i vänstermarginal och scrolla till sidan för artikeln. Man får ju faktiskt upp små miniatyrer av varje sida med bild och allt.Kommentar
-
Beror på hur du läser pdferna antar jag. Eller hur menar du, var kommer miniatyrerna upp?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Just. I acrobat reader. Ja det är en variant som är trevlig.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Tycker pdf är bra då man får men layoutenKommentar
Kommentar