På grund av pågående odlingsprojekt har jag fortfarande för trångt i mina akvarium och säljer därför en del fisk i varierande skick och storlek.
Geophagus sp. "orange head tapajós"
Fina yngel av Geophagus sp. "orange head tapajós" . Obesläktade föräldra djur. Storleken är ca 6 cm.
7 st 400:-
Ancistrus L-183
3 st vuxna hanar. Detta är den "riktiga" L-183 eller Ancistrus dolichopterus. Dessa vuxna hanar är helt svarta med vita fensömmar.
120:- / st eller 350:- för 3
Svart neontetra
stim om 20 st, fina vuxna fiskar https://www.zoopet.com/fiskar/fisk.php?NR=448&SOK=1
150:- för alla 20
Cichlasoma zarskei
4 st F1or. Det är tre "unga vuxna" och en lite mindre. Jag gissar på könsfördelning 2+2.
200:- för 4
Palettciklid, Pelvicachromis pulcher
ett obesläktat lekpar av den "vanliga" sorten.
50:- för båda
VF Andinoacara sp.
1 par, vildfångad blåciklid från Colombia. Honan har en långsam hål i huvudet infektion och hanen verkar lite allmännt sänkt. Kanske de fungerar bättre hos dig än hos mig?
50:- för paret
1 st Prickig bottentittare
20:-
1 st Blodfens tetra
1:-
Ring SMSa eller PMa
Olof Blomqvist
0736-280 320
Geophagus sp. "orange head tapajós"
Fina yngel av Geophagus sp. "orange head tapajós" . Obesläktade föräldra djur. Storleken är ca 6 cm.
7 st 400:-
Ancistrus L-183
3 st vuxna hanar. Detta är den "riktiga" L-183 eller Ancistrus dolichopterus. Dessa vuxna hanar är helt svarta med vita fensömmar.
120:- / st eller 350:- för 3
Svart neontetra
stim om 20 st, fina vuxna fiskar https://www.zoopet.com/fiskar/fisk.php?NR=448&SOK=1
150:- för alla 20
Cichlasoma zarskei
4 st F1or. Det är tre "unga vuxna" och en lite mindre. Jag gissar på könsfördelning 2+2.
200:- för 4
Palettciklid, Pelvicachromis pulcher
ett obesläktat lekpar av den "vanliga" sorten.
50:- för båda
VF Andinoacara sp.
1 par, vildfångad blåciklid från Colombia. Honan har en långsam hål i huvudet infektion och hanen verkar lite allmännt sänkt. Kanske de fungerar bättre hos dig än hos mig?
50:- för paret
1 st Prickig bottentittare
20:-
1 st Blodfens tetra
1:-
Ring SMSa eller PMa
Olof Blomqvist
0736-280 320
Kommentar