Ljusramp 120 cm lång. även äldre modeller av intresse./Rickard
Ljusramp
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Jag har en heltäckande ramp för två t8 rör. Jag kan mäta hur stor den är om det känns intressant.
Den är ca 120 x 50 cm (men det kan vara någon cm extra på längd och bredd) -
Kart är bara 30djupt. Det är välvd ruta det är 40 på mitten. Det värsta är att det måste vara ett riktigt budget varant.Kommentar
-
Jag har en kontorslampa för 2 st. lysrör som hänger från taket, 125 cm lång, såna finns att köpa på blocket eller i butiker för begagnade kontorsmöbler. Brukar gå för 200 kr och uppåt. Min hänger 5 cm ovanför akvarium och funkar jätte bra. Kolla på blocket tradera mm.
Den funkar med vanliga lysrör från Hornbach för under 100 lappen styck.Kommentar
-
Jag har en kontorslampa för 2 st. lysrör som hänger från taket, 125 cm lång, såna finns att köpa på blocket eller i butiker för begagnade kontorsmöbler. Brukar gå för 200 kr och uppåt. Min hänger 5 cm ovanför akvarium och funkar jätte bra. Kolla på blocket tradera mm.
Den funkar med vanliga lysrör från Hornbach för under 100 lappen styck.Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
Det är original, det finns många modeller kontorsbelysning som pendlas ner från taket , vajer eller kedja. Ring elektriker, som jobbar åt större företag där man byter belysningsarmaturer, de kan säkert sälja billigt omoderna lampor.Kommentar
-
-
Eller blocket t ex: http://www.blocket.se/vasternorrland...3.htm?ca=2&w=2Kommentar
-
Har du täckglas = inga problem. Inga täckglas och den hänger en bit ovanför = håll lite koll (det bör inte vara några problem)Kommentar
-
Kommentar
Kommentar