Vet inte blev lite osäker nu. Om jag ska våga dra igång det?
Malawi ciklider
Kollaps
X
-
-
-
Är lagningen bra gjord och det håller tätt så är det bara att dra igång. Jag försår inte varför den som lagade inte bytte gaveln istället för att limma dit en till..
Sicce har cirkularionspumpar, innerfilter och ytterfilter. Jag har bara testat deras cirkulationspumpar och dom fungerar bra. Bra fart och tysta.
Kolla deras hemsida.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Funkar det ha 30mm tjock frigolit i under stenarna. Tänkte ha 10mm i botten men 30mm är tunnaste som byggmax har. Tänker på lyftkraften.
Funkar det ha 30mm tjock frigolit i under stenarna. Tänkte ha 10mm i botten men 30mm är tunnaste som byggmax har. Tänker på lyftkraften.Kommentar
-
-
Jag brukar inte ha något alls under stenarna om det inte är stora stenar. 30 mm frigolit kommer garanterat att synas, fiskarna kommer att gräva fram den.Kommentar
-
-
Funkar det ha 30mm tjock frigolit i under stenarna. Tänkte ha 10mm i botten men 30mm är tunnaste som byggmax har. Tänker på lyftkraften.
Funkar det ha 30mm tjock frigolit i under stenarna. Tänkte ha 10mm i botten men 30mm är tunnaste som byggmax har. Tänker på lyftkraften.Kommentar
-
-
-
Jag har några plattor från ett botten filter liggande som ev ska kastas. Skulle man kunna använda dom i samma syfte?Kommentar
Kommentar