Hej tänkte höra med er om någon känner till och vill hjälpa mig att finna duktiga privat/hobbyodlare i och omkring Göteborg som sysslar med malawiciklider och gärna en möjlig väg till att nå dessa för kontakt.
Privat/hobbyodlare i Göteborg:
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Finns några stycken som är medlemmar i Göteborgs Ciklidgrupp, men det brukar inte vara så populärt att man lämnar ut adressen.
Akvaristiska hälsningar
Kjell
-
-
Tråkig vink tycker jag, kom på något av våra medlemsmöten i höst så träffar du duktiga ciklidister och odlare i höst, tror det brukar stå var och när mötena är här på sidan nån stans!/ Jonas VannarKommentar
-
citat:kom på något av våra medlemsmöten i höst
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
-
Det du trodde stämmer Kjell, jag är bara en tillfällig besökare som med eftertanke kanske skulle ha tänkt till en smula innan jag la ut denna sträng.
Flickvännen ville visa mig Göteborg och fartfyllda äventyr på Liseberg, jag var mer intresserad av förhoppningen att finna lite ny fin fisk. Hade kanske hoppats på en liten kombination. Har mailat Kent Germanius i Nol och ser fram mot ett besök hos honom inom kort. Hade jag bott något bättre till geografiskt hade jag mer än gärna kommit till er förening och blivit medlem
MvH MartinMassor av malawiKommentar
Kommentar