Ställa ett släp i Stockholm?

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • raklun
    Användare
    • August 2013
    • 44

Ställa ett släp i Stockholm?

Jag ska ner till Stockholm imorgon och hämta ett akvarium och kommer då ha med ett släp för det. Saken är den att vi först ska åka ner till Nyköping och hämta upp en del andra saker som vi inte behöver ett släp till. Då det inte är helt optimalt att dra med sig ett tomt släp i ~20 mil i onödan så jag har lite funderingar på att ställa av släpet i södra Stockholm och undrar helt enkelt om det är någon som vet ett passande ställe eller om det är kanske är lika bra att skippa den idén och ta med sig släpet istället?

Edit: Kom på att jag kanske ska specifiera södra Stockholm lite bättre, någonstans runt "korsningen" E4/Väg 75 och söderut längst E4an.
  • riktlinjer
    Användare
    • August 2013
    • 343

Ursprungligen postat av raklun
    Jag ska ner till Stockholm imorgon och hämta ett akvarium och kommer då ha med ett släp för det. Saken är den att vi först ska åka ner till Nyköping och hämta upp en del andra saker som vi inte behöver ett släp till. Då det inte är helt optimalt att dra med sig ett tomt släp i ~20 mil i onödan så jag har lite funderingar på att ställa av släpet i södra Stockholm och undrar helt enkelt om det är någon som vet ett passande ställe eller om det är kanske är lika bra att skippa den idén och ta med sig släpet istället?

Edit: Kom på att jag kanske ska specifiera södra Stockholm lite bättre, någonstans runt "korsningen" E4/Väg 75 och söderut längst E4an.
    Finns ju ett flertal bensinstationer utefter vägen, tex Statoil Skärholmen eller Shell Norsborg där du borde kunna ställa av släpet och köpa några kaffe som parkeringsavgift...

Och under dagtig kan du ju ställa släpet på valfri parkering utanför valfri stormarknad i tex Kungens Kurvaområdet.

Kommentar

• raklun
      Användare
      • August 2013
      • 44

Ursprungligen postat av riktlinjer
      Finns ju ett flertal bensinstationer utefter vägen, tex Statoil Skärholmen eller Shell Norsborg där du borde kunna ställa av släpet och köpa några kaffe som parkeringsavgift...

Och under dagtig kan du ju ställa släpet på valfri parkering utanför valfri stormarknad i tex Kungens Kurvaområdet.
      Tack för tipset, Kungens Kurva var ingen dålig idé faktiskt, lätt att ta sig till och från E4an där.

Kommentar

• Erik Österlund
        Användare
        • January 2005
        • 3788

Om du vill kan du ställa det på vår parkeringsplats på jobbet i Västberga.

Hör av dig isf så får du adressen.

Kommentar

• DaRe
          NCS Medlem
          • September 2009
          • 22830

Du kan ställa den hos mig men det är i norra delen av stan. Hör av dig i så fall.
          Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
          Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

• raklun
            Användare
            • August 2013
            • 44

Tack för erbjudandena! Blev att vi tog med oss släpet ner ändå, hämtade akvariet innan så vi åkte från Stockholm kl. 16 och skulle vara framme vid 18-tiden så vi hade rätt gott om tid.

Kommentar

• DaRe
              NCS Medlem
              • September 2009
              • 22830

Bra att det löste sig!
              Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
              Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

Arbetssätt...